Projekt reklamy strony www powinien być stworzony na miarę klienta. Podobnie jak z garniturem. Dobry krawiec wykona idealny krój. W internecie nazywa się go Webmasterem. Grunt to trafić w ręce odpowiedniego wykonawcy
Studio reklamy zaprojektuje stronę internetową, wykona odpowiednie testy i wprowadzi na rynek. Dobry projekt będzie służył promocji i rozwijał firmę.
Agencja marketingowa SEO (odział Turek) specjalizuje się w tworzeniu i pozycjonowaniu firmowych stron internetowych ⇓
SEO (ang. Search Engine Optimization) to tworzenie, udoskonalanie witryn, sklepów oraz blogów internetowych. Działania skupiają się na optymalizowaniu wszystkich możliwych aspektów technicznych i merytorycznych. SEO jest pożądaną formą wspierania adresów www w celu zyskania widoczności.
Kompleks aranżacji domeny SEO wymaga skrupulatnego wglądu w kod informatyczny projektu. Agencja Pro-SEO wspiera działania techniczne na wysokim poziomie. Dobre strony oprócz powierzchownych rzeczy jaką jest treść i fotografie zawiera pozostałe czynniki o które trzeba zadbać. W innym przypadku reklama nie będzie owocować.
Do stworzenia witryny potrzeba zaledwie kilku informacji. Muszą być jednak aktualne, ponieważ Google lubi otrzymywać aktualności na bieżąco.
Model witryny One Page bardzo popularny, świetnie pasujący na potrzeby formalnej wizytówki. Strona spełnia wszystkie standardy, można zamieścić ją na papierowej wizytówce czy w innych profilach, takich jak Google My Business
Ważną informacją, którą trzeba podsunąć jest to, że o ile One Page można pozycjonować wspólnie z wizytówką Google, co sprawdza się na rynku lokalnym, to w przypadku zasięgów organicznych nie będzie to już takie proste. Jedno-zakładkowa domena nie jest łatwa w pozycjonowaniu na większym obszarze np w województwie.
One Page
Minusy
Multi Page
Multi Page wielostronicowa witryna o poszerzonych możliwościach architektonicznych. Spełnia wymogi potrzeb czynności SEO, czyli pozycjonowania serwisu w rankingu. Model z racji swojej pojemności oraz podstron można skuteczni linkować z innym strukturami bez zbędnego upychania fraz nawiązujących do usług i produktów
Strona internetowa musi współdziałać z urządzeniami przenośnymi (tablet, smartfon). Mechanizm systemu powinien dostosować się do każdej rozdzielczości. Jest to duża zaleta, a na pewno wysoka nota w oczach przeglądarki.
W przypadku zdobywania zasięgów kluczową rolą mobilności jest szybkość systemu, na co klient powinien zwracać uwagę przed dokonaniem wyboru projektu dla siebie.
Kontekst domen jest aspektem wyrazistości, ponieważ tą droga wykonawca musi trafić do umysłu czytelnika, jako potencjalnego klienta
Content marketing bo tak fachowo nazywany jest ten etap pozycjonowania stron jest wysoko ocenianym elementem jako źródło wiedzy o proponowanych usługach jegeneratorach słów jak 'Ubersuggest', czy 'Answer The Public'. W osobnym artykule można znaleźć bardziej szczegółową wiedzę o content marketingu
Proces pozycjonowania wymaga dbałości o bezpieczeństwo, zwłaszcza przy budowie sklepu internetowego, ponieważ klient oprócz zbierania informacji często przystępuje do zakupów zostawiając swoje poufne dane.
Dobrze zaprojektowany mechanizm SEO zapłaci widocznością firmy w regionie. Zdobywanie zasięgów organicznych, inaczej zdobywanie opozycji w rankingu Google wymaga konsekwencji.
Przedstawione atrybuty kojarzone są raczej przez Web designerów, natomiast warto wiedzieć, że od tych szczegółów zaczyna się praca projektanta systemu. W dobie internetu klient powinien wiedzieć za co płaci i czego może oczekiwać. Kolejne etapy tworzenia strony www to reklama.
Wspierając kampanię SEO wykorzystujemy możliwe kanały promocyjne. Tą drogą zdobywa się opinię oraz dociera się do zainteresowanych klientów. Podobnie jest z pozyskaniem linków zewnętrznych, które mają kierować potencjalnych klientów w kierunku naszej domeny zwiększenia widoczności. W proces pozyskiwania linków zewnętrznych wchodzi wykup artykułów sponsorowanych umiejscowionych na dobrych stronach www
Szeptanką wspieramy proces przekazu wartości promowanej domeny drogą poczty pantoflowej. To świetna forma docierania do użytkowników internetu. Wielu internautów zainteresowanych usługa często korzysta z publicznego forum w celu zdobycia ciekawych informacji.
Marketing szeptany umożliwia reklamę usług w ten sposób. Agencja marketingowa podsuwa zainteresowanym adres usługodawcy w postaci linku z opisem.
Kampania SEO i SEM wspierana jest również reklamą AdWords. Jest to dodatkowy elastyczny sposób w celu uzyskania szybkiej skuteczności. Widoczność wygasa wraz z wyczerpaniem środków przeznaczonych na promocję. Reklama znana jest również jako PPC - AdWords
Wspierając kampanię SEO wykorzystujemy możliwe kanały promocyjne. Tą drogą zdobywa się opinię oraz dociera się do zainteresowanych klientów.
Kampania biznesowa jako kolejny dodatkowy i ciekawy sposób na promocję usług tworzona jest w formie dodatkowej. Strona internetowa klienta bezpośrednio podlinkowana jest na profilu biznesowym znanym jako LinkdIn
Podczas współpracy w zakresie SEO zamawiający usługę może w każdej chwili zwrócić się o edycje elementów reklamy oraz nawiązywać do nowych pomysłów. Dodatkowe uwagi, typu zmiany treści na stronie lub osadzenie nowych zdjęć można zlecić nie ponosząc żadnych dodatkowych kosztów. dokładny zarys umowy podejmowany indywidualnie jest przez obie strony projektu
Monitorowanie stron internetowych prowadzone jest na bieżąco, ponieważ parametry domeny muszą być oceniane pod względem skuteczności. Analiza przedstawia sytuację domeny z każdego dnia od czasu wdrożenia adresu do narzędzia monitorującego. Przy każdym zaawansowanym projekcie klient ma prawo wglądu w statystyki.
Nie można przyjąć jednolitej ceny za pozycjonowanie serwisu. W regonie ceny mogą wahać się od 200 do 1000 zł miesięcznie. Agencja interaktywna Pro-SEO proponuje rozwiązanie:
Pozycjonowanie lokalne za kwotę 250 zł miesięcznie bez umowy abonamentowej. Płatność wyłącznie za widoczność w oparciu umowy o dzieło. Opłaty za skuteczne wyłonienie widoczności dla dwóch par fraz.
W koszt wliczone są 2 frazy. Wynagrodzenie pobierane są wyłącznie za efekty!
(Fraza 1) Kurs tańca,
(Fraza 2) Zajęcia taneczne = 250 zł/mc TOP strona
(Fraza 1) Sklep z komputerami,
(Fraza 2) Systemy komputerowe = 250 zł/mc TOP strona
(Fraza 1) Sklep zoologoczny,
(Fraza 2) sklep ze zwięrzętami = 100 zł/mc TOP strona
Czas może być również zróżnicowany jak ceny. Dzieje się to wg podobnych schematów, czyli zależny jest od stopnia trudności, położenia firmy, lokalnej konkurencji. Nie można zatem podać dokładnego terminu, jednak może to być okres od jednego miesiąca do sześciu miesięcy. Wartością dodatnią w tym przypadku jest ponoszenie opłat tylko za widoczność. Dodatkowe koszta mogą pojawić się tylko w ramach błyskawicznej skuteczności za pomocą reklamy AdWords.
Porównanie właściwie samo się nasuwa, ponieważ zaprojektowana, wdrożona strona internetowa będzie funkcjonować już od pierwszych chwil, zaraz po stworzeniu, natomiast firma będzie reklamowana na różnego rodzaju forum społecznościowym, aukcjach internetowych oraz profilach biznesowych. Korzyścią już jest sam proces zyskiwania widoczności. Kolejnym wartościowym atutem jest brak ukrytych opłat podczas kampanii SEO.