Kluczowe Statystyki Pozycjonowania SEO
90% użytkowników nigdy nie przegląda strony 2 w wynikach wyszukiwania.
Strony www, z wysoką jakością treści mają 50% więcej szans na kliknięcia.
Firmy inwestujące w reklamę SEO, zauważają średni wzrost ruchu o 70%.
Kto zajmuje się pozycjonujem SEO?
Po prostu wpisz pytanie w okno przegladarki, zależnie od lokalizacji gdzie w Polsce mieszkasz, z prośbą o informację, np. dla Śląska, o treści. Kto tworzy i pozycjonuje strony internetowe w Bielsku-Białej, Katowicach, Czeladzi Zabrzu, czy Chorzowie.
W poszukiwaniu indywidualnej usługi w ofertach dla Wielkopolski, możesz zapytać w oknie przeglądarki wprost "kto napisze content na wczoraj" lub "jak znaleźć copywritera w Koninie lub Wrześni", "czy znajdę skutecznego freelancera albo dobrą agencję marketingową obok mnie w Kaliszu lub w Ostrowie?".
Wśród większych miast, najlepiej dla precyzji dopisać dzielnicę. Stworzenie dynamicznej bazy, która będzie reagować na zapytania w wymiarze podstawowym, to minimum pół roku prac. Taki okres zapewnia dojrzały grunt pod fundamenty SEO, ale pierwszych efektów można spodziewać się już wcześniej, zależnie od stopnia trudności w walce o zaprezentowanie firmy wśród pożądanych fraz, w wybranym dla działania regionie.
Dla praktyki i tradycji dodam, że witrynę, którą czytasz o temacie "Projektowanie z Pozycjonowaniem Stron Internetowych w Kaliszu", stworzyłem i wdrożyłem pod koniec sierpnia, także czekamy, ponieważ sam jestem ciekaw, czy w ogóle i kiedy, oraz jakie otrzymam za tą pracę wyniki. Celuję w pierwszą 10 w Google. Wiadomo!
Marketingowy content
Wbrew pozorom i stereotypom, postrzegania SEO jako kosztowneej oraz niezrozumiałej praktyki, projektami Pro-SEO, mogę w łatwy sposób udowodnić skuteczność tej techniki, na moich projektach stron internetowych, tym samym panujący o tej tematyce, pogląd zmienić na polecenia dobrego pozycjonera jest wyjątkowo fascynująca. Procentuje od pierwszego najważniejszego ruchu, Zapłatą jest zakup produktu, subskrypcja newslettera, konwersje online przez zainteresowanie blogiem, e-bookiem, ceną infografiki, podcastem, webinarem czy filmem wideo. Kolejnych kosztów można szukać w abonamencie biznesowym, a jeśli potrzebujesz kredytu na SEO? Dzwoń i działamy.